GEWASSEN LEREN TAS?

Je weet toch waar TESS voor staat?

T rendy
E xclusief
S tylish
S toer

Als je de gevarieerde collectie van TASvanTESS in de webshop bekijkt ben je het vast met me eens!

Toch wilde ik onze mooie collectie graag uitbreiden met nog enkele Italiaanse STOERE leren tassen. Niet in de laatste plaats omdat ik zelf ook erg van deze stijl hou...

Mijn oog viel op 'washed leather', oftewel: 'gewassen leer'.

Wat is 'gewassen leer'?


Om kort te gaan: het is sterk leer met een - op dit moment erg populaire - used look. Die 'used look' komt door een extra wassing en spoeling waardoor het leer super zacht wordt en een enigszins tweekleurig vintage effect krijgt. Vooral in de casual naturel/bruintinten vind ik ze zóóóó mooi!
De tassen zijn multifunctioneel en altijd stoer! Je kunt sommige modellen zelfs (natuurlijk af en toe 😏) uitlenen aan je man!

TASvanTESS heeft inmiddels een aantal modellen ingekocht.

Hieronder enkele voorbeelden, bekijk in onze webshop de hele collectie washed leather bags.











Tot een volgende keer!

Tess
TASvanTESS







Tekst & foto's: copyright © TASvanTESS.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten